Τετάρτη, Ιανουαρίου 27, 2010

ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ

ΟΛΙΓΟΛΟΓΗ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΗΤΑΝ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ Κου. ΦΑΝΑΡΑ ΟΤΑΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΠΟ ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦAIΡΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΕ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟ ΟΜΙΛΟ.

ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ Κου ΦΑΝΑΡΑ

"Είναι γεγονός ότι τρέφω σεβασμό για όλα τα αθλήματα και ιδιαίτερα στις αθλητικές δραστηριότητες ποδηλάτου, η συμμετοχή μου όμως σε ερασιτεχνικούς ποδηλατικούς αγώνες δεν αναιρεί το ενδιαφέρον μου για την ΠΑΕ OJV, όπου έχω επενδύσει και ένα αρκετά μεγάλο κεφάλαιο (πίτσες - μπύρες και ποτά). ο Σύλλογος ojv θα μετατραπεί σε ποδηλατικό όμιλο μόνο για ορισμένους ποδοσφαιριστές μας, τους οποίους θα αναθέσω στους συνεργάτες μου Κο Θεοδωρόπουλο και Κο Γκουντζαντάμη να τους κάνουν τη ζωή ποδήλατο."

3 σχόλια:

Full Tilt on 27/1/10, 10:48 π.μ. είπε...

Εισαι ξοφλημενος ...Συντομα θα γινει καταληψη στα γραφεια της ΠΑΕ απο τους οργανωμενους..και βαλε τον Θεοδωροπουλο να κραταει κοντρα στην πορτα...

King of Spades on 27/1/10, 11:59 π.μ. είπε...

Έλα κάνε ντού!
Κάτω οι οικολόγοι με τα κολάν!
Στο κάτω - κάτω γιατί δεν έρχεται στους αγώνες με το ποδήλατο; Τι φοβάται το κράξιμο;
Εγώ δεν κρατάω καμία πόρτα!

Full Tilt on 27/1/10, 12:29 μ.μ. είπε...

δεν ερχεται με το ποδηλατο γιατι το κολαν δεν εχει τσεπες...

Δημοσίευση σχολίου

 

Tags

affiliate blogs

Ομάδα Εργαστηρίου Ολύμπιας Κ/Ξ http://lab-ojv.blogspot.com/

Best viewed with...

spread firefox affiliate button

About us

Olympia JV Football Club

Visits

Site Info

free counters

Followers

Olympia JV - 3 Kings Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template